Jau ceturto reizi tiks organizēts intensīvo apmācību kurss biroja vadītājiem



Biroja vadītāja loma uzņēmumā ir nenovērtējama, proti, viņa pārziņā ir ne tikai informācijas un dokumentu sagatavošana un to aprites organizēšana, problēmu identificēšana un formulēšana, bet arī uzņēmuma (iestādes, organizācijas u.c.) pārstāvēšana klientiem un sadarbības partneriem, kā arī citu darbinieku motivēšana. Lai veiksmīgi un ar pārliecību vadītu visus šos procesus, biznesa apmācību centrs “Biznesa Akadēmija” lielā pieprasījuma dēļ šogad jau ceturto reizi organizē īpašu biznesa apmācību kursu esošajiem un topošajiem biroja vadītājiem – “BIROJU VADĪTĀJU AKADĒMIJA: lietvedība, psiholoģija, mārketings, attiecības ar klientiem un kolēģiem jeb kā biroja vadītājam kļūt par uzņēmuma dvēseli.”

Apmācību mērķis ir sniegt nepieciešamās zināšanas, lai veidotu vai atsvaidzinātu prasmes organizēt biroja dokumentu pārvaldību (lietvedību), kā arī veicinātu patīkamu un profesionālu klientu apkalpošanu, pozitīvu personāla savstarpējo komunikāciju, stresa situāciju izvērtēšanu, uzņēmuma izaugsmes iespēju apzināšanu un tiekšanos pēc panākumiem, jo bez šiem faktoriem biroja administratora darbs nav iedomājams.

Biznesa apmācību kurss ilgs divus mēnešus – no aprīļa līdz maijam, un tas piedāvās apmeklēt astoņus praktiskos seminārus lektores Egitas Sproģes vadībā. Apmācības notiks Rīgas centrā katru otrdienu, sekojošos datumos – 7. aprīlī, 14. aprīlī, 21. aprīlī, 28. aprīlī, 5. maijā, 12. maijā, 19. maijā un noslēguma apmācība – 26. maijā. Lai būtiski neietekmētu biroja vadītāju darba grafiku, semināri norisināsies pēcpusdienās – no plkst. 15:30 līdz 18:30. Pateicoties “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam, dalības maksa apmācībās ir tikai 199 eiro.

Apmācību laikā klausītāji apgūs ne tikai dokumentu izstrādes, noformēšanas, glabāšanas un arhivēšanas prasības, bet arī tuvāk analizēs saskarsmi ar klientu, veicinot apkalpošanas kvalitāti, apgūs iekšējās komunikācijas un veiksmīgas personāla sadarbības aspektus, pētīs konfliktsituācijas un darbu ar sarežģītajiem klientiem, apgūs stresa vadību un motivācijas nozīmi profesionālajā darbībā. Kā norāda pirmo Biroju vadītāju kursu absolvente Ieva Lūse, tās ir jaunas zināšanas, kuras var nekavējoties ieviest gan darbā, gan ikdienas dzīvē.

Biznesa apmācību kursu vadītāja Egita Sproģe ir lektore ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi klientu servisā un pārdošanas vadībā, lietvedības procesu kārtošanā, pārdošanas procesu izveidē, komandas izveidē un vadīšanā, uzņēmumu izveidē un konsultācijās. Egita savā karjerā ir veikusi vairāk kā 14 000 veiksmīgas vizītes gan mazo, gan vidējo,gan lielo klientu B2B segmentā, strādājusi gan ar Latvijas, gan starptautiskiem klientiem. Egita konsultē, sagatavo un vada mācību programmas uzņēmumos, palīdz pārdošanas un klientu servisa organizāciju izveidošanā un biznesa attīstībā. “Kursu vadītāja ir kompetenta, ar bagātu pieredzi, atraktīva, aicina dalīties pieredzē, mācību tematus papildina ar piedzīvotiem piemēram, runā par aktuālu tematiku,” norāda pirmo Biroju vadītāju kursu absolvente Guna Sabanska.

Vietu skaits apmācību Biznesa apmācību kursā ir ierobežots, tāpēc visi, kas vēlas pieteikties apmācībām, aicināti savlaicīgi sazināties pa tālruni 20355559, vai rakstīt uz e-pastu: izglitiba@biznesaakademija.lv Pieteikšanās termiņš: 6. aprīlis.

Papildus informāciju var skatīt arī http://pieteikums.lv/biroja-vaditaju-akademija

 
Padalies

laukudzive.lv © 2020 All Rights Reserved

Designed by WPSHOWER

Powered by WordPress