Tuneļa izbūve Āgenskalnā “Rail Baltica” ietvaros atgādina fantastiku, norāda Ameriks



Tuneļa izbūve Āgenskalnā "Rail Baltica" ietvaros atgādina fantastiku, LTV raidījumā "Rīta Panorāma" sacīja Rīgas vicemērs Andris Ameriks.

"Skaidrs, ka "Rail Baltica" ir vajadzīgs un "Rail Baltica" iet garām Rīgai pa Salaspils pusi. Iebraukšana Rīgā, dzelzceļa stacijas rekonstrukcija, bez šaubām, ir vajadzīga, jo ne tikai visi vilcieni staigās no Helsinkiem līdz Berlīnei, bet arī no Rīgas uz Berlīni. Tajā pašā laikā rakt tuneli liekas tāda fantastika jeb kosmodroma būvēšana uz Mēness," sacīja Ameriks.

Viņš uzsvēra, ka nepieciešams aprēķināt tuneļa izmaksas, norādot, ka tā mērķis tunelim ir savienot lidostu ar dzelzceļa staciju. Rīgas vicemērs gan skaidri nenorāda, ka būtu pret tuneļa izveidi, tomēr vienlaikus piebilst, ka ir gatavs izskatīt arī citus alternatīvus variantus, piemēram, ātrā tramvaja līniju.

"Man šķiet, ka tās izmaksas, parakties ar milzu tuneli zem visa Āgenskalna, man uz šodienu šķiet, ka tas ir no Herberta Velsa fantastikas," atzina vicemērs.

Jau vēstīts, ka projekta "Rail Baltica II" ietvaros plānots izbūvēt tuneļi zem Āgenskalna.

Jau ziņots, ka "Rail Baltica" projekts paredz jaunas 1435 mm jeb Eiropas standarta platuma dzelzceļa līnijas izbūvi Baltijas valstīs, lai ar ātru un videi draudzīgu dzelzceļa transporta satiksmi savienotu metropoles Tallinu – Rīgu – Kauņu – Varšavu – Berlīni (un tālākā nākotnē pagarinot maršrutu līdz Venēcijai).

"Rail Baltica" trase 265 kilometru garumā stiepjas cauri Latvijai, skarot Salacgrīvas, Limbažu, Sējas, Inčukalna, Ropažu, Garkalnes, Stopiņu, Salaspils, Ķekavas, Baldones, Iecavas, Olaines, Mārupes, Bauskas novadu un Rīgas pilsētas pašvaldību teritoriju.

 
Padalies

laukudzive.lv © 2020 All Rights Reserved

Designed by WPSHOWER

Powered by WordPress